Social Icons

Saturday, November 7, 2015

Recharge.


Hibernate. 
Recharge. 
Pamper myself. 
Buat apa yang saya suka buat tapi dah lama tak dapat buat. 
- Baca buku (real physical book, not ibooks, not blogs, not ebook). jangankan physical book, physical newspaper pun dah lama tak pegang ni. 
- Tulis blog. 
- Teruskan draft penulisan yang dah berbulan-bulan terhenti di muka surat 68. 
- Lagi satu... travel journal! Lamanya tak update! 

No shopping. No outing. No dining out. 
I just want to be at home. 

Minggu ni entah kenapa, stress level boleh tahan tinggi. Sampaikan petang jumaat kelmarin dah rasa nak surrender sangat dekat office. Letih ya amat, tapi digagahkan jugak habiskan kerja sampai pukul 6 petang. Mentally and emotionally exhausted. Kurang vitamin kah teha? PMS? Macam belum lagi. Ada perkara yang dirancang awal tak jadi seperti sepatutnya, liaise sana liaise sini. Tukar sana, tukar sini, Plan A, Plan B sampai Plan C sudahnya baru nampak ada penyelesaian. Meetings, appointments, rumours, test report, client, urgent cases, expert visit, student attachment, 'mengejar' orang dan 'dikejar', termasuklah perangai-perangai orang yang amat-amatlah menguji kepanas-baranan. Blerghhh! 

Tak sabar nak cuti hujung November ni, tapi kena menempuh internal audit dulu! Bertabahlah wahai teha. Dah tak berapa nak tabah dah ni, makin goyah ada lah T___T. Doakan agar semuanya lancar dan dipermudahkan ya. 

Tq Debbra for such a lovely gift! Really love it! 



home-sweet-home
7 November 2015 , 10:08pm

1 comment:

PAk RUDI DI SEMARANG said...

Assalamualaikum wr.wb mohon maaf kepada teman teman jika postingan saya mengganggu anda namun apa yang saya tulis ini adalah kisah nyata dari saya dan kini saya sangat berterimah kasih banyak kepada Mbah Rawa Gumpala atas bantuan pesugihan putihnya tampa tumbal yang sebesar 15m kini kehidupa saya bersama keluarga sudah sangat jauh lebih baik dari sebelumnya,,saya sekaran bisa menjalanka usaha saya lagi seperti dahulu dan mudah mudahan usaha saya ini bisa sukses kembali dan bermanfaat juga bagi orang lain,,ini semua berkat bantuan Mbah Rawa Gumpala dan ucapa beliau tidak bisa diragukan lagi,bagi teman teman yang ingin dibantuh seperti saya dengan pesugihan putih bisa anda hubungi di no 085 316 106 111 jangan anda ragu untuk menghubuni beliau karna saya sudah membuktikannya sendiri,karna Mbah tidak sama seperti dukun yang lain yang menghabiskan uang saja dan tidak ada bukti sedankan kalau beliau semuanya terbukti nyata dan sangat dipercay,,ini unkapan kisah nyata dari saya pak Rudi di semarang.Untuk lebih lenkapnya silahkan buka blok Mbah di 🐣PESUGIHAN PUTIH TANPA TUMBAL🐣

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...