Social Icons

Sunday, November 16, 2014

Review Produk : Gerobokpin

Entry kali ini insyaAllah saya nak beri sikit review tentang produk di bawah ni, tak payah bayar2, sebab puas hati sangat dengan servis Instashop ni, dan nak tolong promotekan pada pembaca-pembaca semua. 

Memperkenalkan.... drumroll! 

Gerobokpin 

Instagram : http://instagram.com/gerobokpin

Kalau korang minat dengan brooch dan pin, di sinilah tempat yang saya boleh rekemen. Nama ownernya Zetty, sangat peramah! Design brooch dan pin-pin di sini memang lain dari yang lain, sangat berbaloi, dan harganya sepadan dengan kualiti. 

Pin nya betul2 tajam, dan tak tersangkut-sangkut ketika nak cucuk. Tak rosakkan tudung langsung. Materialnya juga berkualiti dan tak lembik atau mudah bengkok! Memang jatuh cinta! Di bawah ni adalah di antara koleksi saya sendiri. Korang pun mesti ada tau, hehehee.  

1. Pin pepatung dan bunga ros-gold ni memang sangat mudah nak dipadankan dengan mana-mana tudung yang saya pakai. Nak-nak pulak saya jenis suka bertudung warna gelap, jadi pin dengan warna cerah macam ni akan menonjol bila dipakai. 




2. Brooch bunga hitam-putih dan pin 3 kuntum bunga kecil (suka hati bagi nama kan!) ni pulak, adoi. Memang serius jatuh cinta. Materialnya bagus, ada weight. Saya ni jenis kalau beli apa pun mesti suka benda yang agak berat (read : ada weight), sebab kalau ringan sangat rasanya melayang2 je bila pakai dan tak tetap duduknya bila dipasang pada tudung / baju. Ianya bukan satu set, saya yang padankan dan nampaknya menjadi, hehehehee. 




3. Brooch bebiri (sheep) dan pin pepatung! 
Setiap kali saya lihat sebarang brooch, anak patung, keychain, atau apa saja aksesori berunsurkan kambing atau bebiri, saya akan terus ingat pada seorang kawan @DijahSaad yang kini seorang pensyarah universiti di pantai timur. Beliau ni pakar dalam kajian parasit pada kambing dan bebiri, dan banyak juga kumpul aksesori seperti ini. Miss u Dijah! Unik kan brooch ni, saya saaaangat suka. elok je terletak di bahu. 


4. Ini pula koleksi-koleksi lain di Gerobokpin. Geramnya tengokkk! Rasa nak beli semua!






Bagi korang yang minat kumpul aksesori begini, jangan lepaskan peluang untuk dapatkan koleksi brooch dan pin dari Gerobokpin ni okeh. Rasa nak beli semua, seriously!

Gerobokpin 

Instagram : http://instagram.com/gerobokpin



16 Nov 2014 

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...