Social Icons

Sunday, February 16, 2014

Kalah

Memang kalah aku dengan panas. Agak lama dah tak kena migrain tup2 dalam minggu ni sahaja kena 3 kali. Panas tengahari kat Ipoh ni dia punya bahang sampai sekejap tu jugak tangkap kepala. Panas petang pun terik mcm tengahari.

Ni pun baru bangun dari aktiviti bergelap, bertuam ais. Baru boleh buat household chores. Dengan kerja ofis nya lagi. Semua tertunggak! Dannnn... Hari ini adalah Isninnn..! 

Utk 2 hari ni, neacafe telah berjaya di'cut' sebab cuaca yg mcmni akan memudahkan lagi sakit kepala tu nak datang & menerukkan tahap sakit. Walaupun nescafe dah jadi minuman ruji aku. Dua pagi minum oat. Erk. 

Tengok sini. Gila lah 36C, macam duduk dalam inkubator dah! 


Mrs. Farizal 
17 Feb 2014 
8:20 pm 

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...