Social Icons

Saturday, July 6, 2013

Bahagia cara saya

Asyik meroyan di muka buku.
Sampai kakak senior tanya 'adik ok ke?' 
Jawapan 'kenapa kak k' 
Kakak senior 'akak tgk kat fb mcm tak ok je' 
Jawapan 'biasa la, sy mmg asyik meroyan' 
*gelak dua2 sambil menikmati laksa toman* 
Err.. Bukan laksa dibuat dgn ikan toman, kami mkn laksa sempena duit lebih rumah sukan kami Toman. Hehe. 

Difikirkan kerja mmg takkan habis.
Jadi, Stress kerja itu takkan habis.  
Sudah lali. Bila stress meroyan di fb. 
Jadi, Silalah lali dgn saya. 

Sebut pasal sukan. 
Satu MoA tgh berpesta sukan antara jabatan & agensi.
Kami di VRI juga sukan antara rumah sukan. 
Toman, Kelah, Sebarau dan Arowana. 

Makjemah meroyan ni masuk apa. 
Makjemah masuk bola tampar *bidan terjun. Dapat no.3 walaupun makjemah berbaju kurung siap rubber-set beriya2. 
Makjemah masuk bola jaring. Jadi Juara. 
Makjemah masuk TARIK TALI. Dapat no. 3. 

Yang paling azab. 
TARIK TALI. 

Selama ni makjemah underestimate sukan tarik tali. Sebab nampak senang.
Sekali. Haaaa... Punyalah pancit. 
Boleh pulak depa buat LIGA. 
Mmg tergolek. 
Sampai satu tahap, mmg takda tenaga dah nak tarik. Habis tenaga. 
Tobat. 

Muka jangan cakap berkilat terbakar. 
Balik dari umrah akhir april mmg sedikit burn. 
Dah nak recover dah patutnya. 

Bulan 6 beriya pulak makjemah berjemur bersukan. Double up the kilat lah kan. 


Therapy di hujung minggu. 
Sambil dengar bunyi kontraktor yg tengah buat kerja di luar rumah. 
Heaven tak heaven. 
Rumah ku mmg syurga ku. 
Bahagia. 

Sekian. 

Selamat berhujung minggu. 
Mrs. Farizal 

2 comments:

Hanis Azla said...

salam mrs farizal..

harap2 by raya nanti tona kulit dan kembali ke warna asal.. take care ya..

Ryanna Ave said...

Im selling SK-II products, trial sets from only RM 109. Hop over to http://naturalbeautyavenue.blogspot.com for details!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...