Social Icons

Wednesday, October 3, 2012

26 hari lagi. tak eksaited langsung.



korang, korang ingat status FB saya yang ni? 





dan kemudian yang ni ? 





Ok, disebabkan saya confirm korang tak ingat la yang kena paste semula 2 FB status di atas :P 



Sebulan dah pun berlalu, lepas meneliti komen kawan2, dan buat research sana sikit sini sikit, saya pun memberanikan diri buat percubaan pertama iaitu Ephyra. Baca blog Kak Di dari awal Kak Di bercerita pasal Ephyra, masa tu tak terasa langsung nak menggoogle apa ke benda nya tu, jauh sekali terasa nak cuba. tapi bila di"hint"kan oleh suami, tahun ni birthday saya ke-30, terus sentap dan menggelupur cari kolagen, kahkahkah.  



Pada masa saya buat keputusan tu, justifikasi saya : 



- saya ambil kira testimonial pengguna2 Ephyra yang lain, termasuklah testimonial tentang RASA Ephyra, sebab bagi saya faktor "rasa" tu penting, sebab kalau takleh nak telan, takda maknanya melabur beli mahal-mahal. Ephyra ni rasa macam air asam boi (atau nak describe dgn kelass sikit, mcm tutti fruity:p). 




- Ephyra bukan sekadar ada kolagen, tapi ada 8 lagi ramuan lain (Sila Klik Website Oceanlife2u ni : http://oceanlife2u.com/9-wonders-of-natures-miracles-from-east-and-west-in-ephyra/ ). 
Antaranya adalah Acai Berry, Acacia Gum, L-Glutathione, Asthaxanthin, Tomato powder, Acerolla Cherry, Marigold Flower Extract, Superberry 


- price-wise : tak terlalu mahal, tak terlalu murah. tengah2. dan bagi saya berpadanan dengan kandungannya yang bukan sekadar kolagen. marine kolagen. 



- teruja sebab banyak kandungan BERRY yang bermacam jenis. SEBAB? Sebabnya saya ialah golongan darah jenis B+, dan pengambilan jenisan Berry adalah advantage untuk pemilik darah jenis ni! Darah jenis A jugak! 




OK! 



Setelah genap sebulan, berikut merupakan sedikit perbandingan sebelum dan selepas : 



Arahan sebelum tgk gambar : 



1) Sila jangan muntah, atau kalau nak muntah pun takyah lah bagitahu :p 

2) gambar ni semua dalam kereta, sbb itu je masa nak bercam-whore (waktu trafic light merah) sambil keeptrack & simpan rekod perkembangan diri sendiri 
3) maafkan gambar dari handphone ini, dan maafkan faktor pencahayaan jugak. ianya tidak dikawal. 
4) sila jangan bandingkan faktor pengembangan muka akibat gemuk, ya saya gemuk! 
5) saya suruh perhatikan kulit muka, bukan benda lain, dan saya hanya boleh pamerkan muka shj untuk dikongsikan, bahagian badan yang selebihnya dilarang untuk tontonan umum walaupun terdapatt baaanyak kesan positif lain selain di muka :P 


Sept2012 : Beberapa gambar sebelum dan selepas, tanpa makeup, just pakai bedak johnson& johnson shj.

Sept2012 : Beberapa gambar selepas berEphyra. Yang ni pakai very light compact powder & lipstick. 

Awal Okt2012, with very light compact powder & lip balm

Awal Okt2012, with very light compact powder & lip balm.
Sila abaikan nandek di antara kening, sebab bulan tgh mengambang :p 

Awal Okt2012, with very light compact powder & lip balm


Lagi testimonial awal dari saya sendiri mengenai perubahan2 selepas minum Ephyra (sistem pencernaan, rambut, kuku, kulit muka, kulit badan, bibir, tenaga, tumit, tapak tangan, tapak kaki, parut) ada dalam BlogShop saya : D'Beauty Of Muslimah. 


Sila klik sini kalau berminat baca testimonial awal saya klik sini Blog D'Beauty Of Muslimah 



Dan, Macam dalam FB Status yang kedua di atas. 

Terpulanglah pada korang semua nak pilih kolagen yang mana satu untuk pemakanan tambahan diri. Tapi memang saya rasakan amat perlu dan tak rugi mencuba. Korang mesti akan rasa perubahannya. 


Kalau nak cuba Ephyra, 

Boleh contact saya! 
Akhir sekali, sungguh tak siokkkk sekali nak melangkah ke alam 30-an ni. 

Harap diberikan kesihatan dalaman dan luaran yang baik. 
Dan, kena mulakan makanan tambahan yang sepatutnya, dan gaya hidup sihat juga! 

------------------------------------------
UPDATE EPHYRA : PROMOSI AIDILFITRI 2013! 







tiara lake park 
3-oct-2012, 00:26 am

3 comments:

Sang Suami said...

Hehehehehe

~zuera~ said...

sy pun pernah try ephyra sekotak.pastu discontinue sebab x mampu dah.hohoho.tapi efek dia sangat bagus.tumit merekah jadi ok.licin je.kulit jadi lembut.muka jadi firm.puas hati sgt.recommended!

aNa LiEyA said...

Sy lia authorized dealer dr ocean life for ephyra.

Harga rendah dari market.

Boleh hubungi sy melalui

whatsapp/viber/wechat 0109828056-lia

email marliana85.mmt@gmail.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...