Social Icons

Thursday, June 28, 2012

menggeletis dan berbunga2.

menggeletis ni konon maksudnya lagi galak dari menggedik. menggeletis nak buat entry di blog. berbunga pulak tak tahu pasal apa. tapi harini berlalu dengan bunga-bunga di hati. senyum sepanjang hari. takda langsung yang menjengkelkan. 

pukul 9.00 pagi ada mesyuarat R&D. alhamdulillah, dapat present 1 progress project. punyalah ramai yang nak present, hampir 30 orang. meeting yang biasa sekerat hari di bawa sampai ke petang. 

pukul 4.00 petang, selesai meeting. balik ke lab. bukak HRMIS, dan, ya rabbi, masyaAllah, punyalah laju server! to be frank, 4 orang staff di bawah saya (PYD saya) semua orang masih sangkut sbb tak update SKT dalam HRMIS, sampai nama naik di Ibupejabat. Seorang boleh handle sendiri, jadi saya minta beliau buat sendiri. Dua orang lagi pula nampaknya saya takda pilihan, saya yang kena buatkan. Dek kerana server yang laju macam magic, tak sampai pun 1/2 jam saya key-in kan setiap seorang dari mereka. 

Seorang lagi (Debbra), dia tengah berkursus di New Delhi, India, masih tak dengar khabar berita walau 2 email dah dihantar. Kalau takda respond jugak, terpaksa guna authority kuasa gaban suruh Penyelaras HRMIS kami reset password Debbra. Adoi, dateline pulak sebelum 30 June. Nanti lewat PPP jugak yang salah. PPP jugak yang terjejas.  

Nak ke HRMIS? KLIK SINI
apa lagi yang jadi hari ni. 

harini takda apa2 training bola jaring, mahupun perbarisan. hanya kaki yang hencut (sbnrnya jalan yang kengkang akibat pengumpulan asid laktik yang terlampau) memakai highheels. rasa nak nangis seret peha kaki turun naik tangga. uhuks. 

Oh ya, info pasal KAMBING yang dibentangkan oleh En. Azwan dalam mesyuarat tadi amat2 menggembirakan saya sebagai pencinta daging kambing. Serius cakap, kat rumah ni, saya dah amat jarang beli daging lembu, cuma daging kambing dan kambing:P 

sumber gambar : KLIK SINI 

apa ni. mula2 cerita pasal kerja, lepas tu pasal kambing! 



tiara lake park
28-06-2012
8:49 pm

1 comment:

Ietams said...

saya sefamili penchenta kambing
(^_^)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...