Social Icons

Sunday, March 18, 2012

AEON Ipoh Station 18 - Opening 29 March

Dah kata rumah dekat, haruslah senang nak jenguk progress kan. 
Petang petang minggu boleh buat lawatan tapak :P 

Maka, seperti yang diuar-uarkan oleh banting2 yang berserakan ini 
(saya pun nak uar-uarkan sekali lagi), 
AEON Ipoh Station 18 ni akan dibuka pada 29 Mac 2012, Khamis depan. 

Teruja kan?
Mahu tak teruja!
Rasa nak ambil cuti & tunggu depan pintu masuk je, haha 
Macam la seumur hidup kau tak pernah pergi AEON Mall lain teha 

Dalam entry sebelum ini saya hanya dapat ambil gambar di pintu masuk utama saja [tekan sini]

Di bawah ni pula adalah beberapa gambar hasil tawaf kami petang2 tadi.
Pun masih bukan semua angle dapat diambil. 






Pandangan hadapan, sekali lagi

Masih pandangan hadapan



Ini sisi (kiri)  


Nampaknya pasti ada Kenny Rogers & A-Look :) 



Ada juga Universal Traveller & Nandos (seperti wishlist saya - tekan sini). Arin, kau pasti suka! 


Menghala ke belakang 



Ini pun dari arah belakang


Wing belah kanan tak dapat nak lawat petang tadi, sebab jalan masih lagi dihadang oleh kon2 oren itu. 






Sekian, esok kerja! 

Tiara Lake Park 
18-03-2012 
23:33 pm

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...