Social Icons

Sunday, May 8, 2011

"tsunami jepun" punya pasal :P


Ini baru betul entry basi:P
patut saya tulis setidaknya bulan April, sebab ianya berkaitan dengan pencapaian bulan Mac:P
hahahaa.. beriya2 si buntal ni:P

takde lah just wanna share, blog ni blog chokia je. jadi sesekali dapat hit tinggi seronok jugak rasanya, hehehe.. layan kan je la yer, redha jeeee:P



ini trafic mrs.farizal sebelum 11 Mac 2011 :p kalau takde berjalan ke blog org, harap pakcik google search engine je... ini la jadinyer..! Paling2 pun 39 unique visitor je sehari:P




Apa jadi lepas pukul 5:30 petang 11 Mac 2011? terus utk hari itu shj unique visitor naik lipat ganda hingga 371 unique visitor. untuk blog chokia lagi tidak dikenali mcm saya ni, pencapaian yg sgt lah besar. hahhaaaa.. oleh itu, jakun jap:P




menyaksikan jugak hit dari negara2 yang tak pernah pun muncul sebelum ni (poland, italy, rusia). biasa2 selain pembaca local tak kira kawan2 atau dari google search engine, kalau ada pun trafic dari luar adalah dari kaum keluarga/teman2 di UK, US, Australia dan Indon.





sempat saya print screen feedjit pada petang 11/3 tu. laju juga trafic keluar dan masuk.



Ini pulak, mana lah pernah blog mrs.farizal ni sampai ada 43 orang online user bagi satu-satu masa. biasa2 nak dapat 10 orang pun susah. 2,3 orang itu normal bagi blog kudus saya ni:P




Ni Blogstat. biasanya entry saya yang paling HIT google search adalah "rumah oh! rumah :: kitchen cabinet" .... tapi sekarang tidak lagi!:P tsunami jepun dah takeover:P



overall bulan Mac, mmg mggu tu trafic paling tinggi, hingga 656 unique visitor:P





graft pun teramat lah ketaranya:P




keyword biasa bagi blog saya adalah " kitchen cabinet" "renovation rumah" "mybrain15" mahupun "mrs farizal" ataupun "fatiha shuhaimy"... tapi kali ini.... "TSUNAMI JEPUN" hit the most :P


ade rahsienyer:P terima kasih pada sang suami sebenarnya, dia yang give me a call pada 11/3 petang around 5:30 ptg (dia di rumah, saya di pejabat tengah berkemas nak balik rumah). dia kata "sayang, teruk jepun kena tsunami"! lepas tu saya terus bukak reuters, bernama segala bagai nak tau cerita, nak tunggu sampai rumah lambat lagi kan, huuhu. bila baca berita ringan pulak tangan nak share berita tu. itu je kisahnya:P




No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...