Social Icons

Monday, February 14, 2011

omg! macaron best deal!

macaron situ sana sini!

fenomena apakah ini. hiks ^_^


tantek kan? sayang nak makan.
saya? saya pun belum pernah makan lagi.
dok terliur je dengar orang cakap situ sana sini pasal MACARON ini.
omg! telan air liur lagi!
gulp!





wow-weeee!
macam best kan kan.
orang kata rasanya manis gitu.
tak boleh jadi ni, asyik dengar orang kata situ sana sini je.
kau taknak cuba ke teha?








Ini lah dia Puan Nomie Aziz. kalau cakap kek lapis sarawak siapa tak kenal Nomie Aziz!
dialah pengasas Piqa Bakery yang sungguh fofuler itu.
lagi mau cakap tentang macaron beliau? oh tak payah cakaplah kan.
baru cakap nama, orang dah beratur meng-order.
lambat lah kau teha. rugi tak kenal awal2.



dekat KLCC sebijik comel ini RM2/piece.
normal price orang jual pun RM2 sutir.
tapi Puan Nomie Aziz buat promosi di Milkadeal nih ... Aduh!
RM12 = 12 pieces !
offer 50% ni offer tinggal lagi 6 jam 22 minit 10 saat.
omg! balik kau pikir balik teha.
betul ke kau taknak teha?





Inilah rupa sedozen macaron!
assorted ya! purple, rose, biru, hijau, putih, oren.
boleh pilih mana yang berkenan di hati!

erm.. nak beli ke tak nak..

nak ke tak nak..
nak ke tak nak..
lambat la kau ni teha..!




3 comments:

kulop ludin said...

comei....
nampak sedap..
lecor ayor lior kata orang perak!!

^m.r.s. f.a.r.i.z.a.l^ said...

comei. ramai yg kater manis gile.
tapi takper le, makan sekali sekale!

^m.r.s. f.a.r.i.z.a.l^ said...

besor nyer cube teka,
besor syiling 2kupang aje :LOL

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...