Social Icons

Monday, October 25, 2010

"tak faham arahan"

kat luar sana panas
panas lagi hati saya
bilik aircond pun tak bermakna
kepala dah berdenyut-denyut
urat leher tegang sampai ke bahu

tetiba rasa bersalah!
rasa bersalah sebab baru lepas marah orang
walau saya marah bukan berdepan depan

"tak faham arahan!!"
kalau dia dengar mesti dia kecil hati
macam saya bagus sangat je bunyi
maafkan saya
tapi memang anda TAK FAHAM ARAHAN!!


p/s : gamaknya itulah hikmahnya saya tak jadi chekgu, kalau jadi chekgu mesti dah kena penumbuk dek ibu bapa anak murid. sesungguhnya bukan senang melawan kemarahan dan memupuk kesabaran yang tinggi.


3 comments:

Kalamhati said...

angguk setuju..=)

Moo Mummy said...

nasib baik dulu teha tarik diri dari jadi cikgu... LOL

org baru di manalah yg tak faham arahan?

mAsRiN aZaMi said...

^_^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...