Social Icons

Tuesday, October 5, 2010

kebal sgt ke?

tak baik bersungut kan, nanti orang kata berkira kerja.
walau jadi pencatat minit lagi untuk event yang satu ini, saya redha.
waaaaa.... ikhlas kah?
kali ini saya ikhlas.
kali ni je, kali yang dah berkali-kali tu?
ikhlas jugak:p

jom fikir positif tentang pencatat minit.
sekurang-kurangnya 2 hari ni saya berlatih kemahiran mendengar dengan peka, ketajaman mata, kelajuan jari-jari ni menaip dan juga duduk dengan postur yang betul...
dalam masa yang sama dapat jumpa dengan orang yang macam2 bangsa serta negara, ramai kawan! selain tu, dua hari ni dapat peluang mencatat minit dengan Dr. Suhaila, gandingan pertama kali ni, julung2 kali. kehkehkeh. sampai nak demam Dr Sue dibuatnyer!=p ai tak demam, jangan risau, sebab dah KEBALLL! wahahahaaaa..

gambar ada, nanti ai upload ok!:D



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...