Social Icons

Friday, September 3, 2010

roti arab dan panjut

kelmarin saya hutang gambar panjut kan.
meh nak bayar hutang, mak saya kata kalau hutang tak dibayar, nanti kat akhirat kena junjung barang yang kita hutang tu then pulangkan pada tuannya, jadi saya taknak junjung panjut kat sana nanti (apakah??)


saya ada bergambar bersama panjut macam aksi kat atas ni, tapi bila tengok rasa macam tak sesuai letak model tua bangka macam ai, letak gambar anak buah baru comel kan. nama dia Afrina, anak kepada pn.gee & en.arman, hehe!



inilah sedikit gambar yang diambil sendiri oleh saya yang amatur pun tidak. main hentam je. enjoylah yer gambar yang tak seberapa, gambar yang mantop boleh didapati dari jeng..jeng.. Abg Arman biras saya. ai sungguh jeles tgk gambar yang beliau snap. nanti dah dapat saya upload (hutang lg??).


p/s : ai baru lepas sahur. harini pekena roti arab dengan kari sardin. kenyang perut suka hati. hehe!

2 comments:

arman said...

Ayoyo...gambar cameraman pakai kain pelikat pun adaaa...

^m.r.s. f.a.r.i.z.a.l^ said...

ehehehe. ala abg man takpa, tu uniform rasmi bulan puasa ni. tak nampak sgt pun kain pelikatnyer,hihi:p

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...