Social Icons

Monday, September 6, 2010

Family Iftar @ Tiara

A quick update.

Meriah jugak iftar bersama keluarga semalam. Tempat pilihan iftar kali ni adalah di rumah kami, hehe. Menu pilihan pulak ialah Nasi Tomato, masak merah, kurma daging, jelatah dan papadom, bandung cincau. Simple sangat.

Tetamu jemputan terdiri daripada (mcm pencalonan Muzik2 lak;p) pak shuhay, ummi & adik2ku, mak & kak ita dan kak gee & family. Tak ramai pun kami, 12 orang sume. Semua ada, kecuali cik arkitek yang minggu depan baru pulang berhari raya. Rugi kamu cik arkitek, nasi tomato ai mabeles semalam. Siap kak gee minta resipi:p Kredit pada Kak Fiza dari Myresipi.com, disebabkan resipi andalah kami kenyang perut suka hati iftar semalam
.


Abg arman, en.rizal & en.amin si architect wannabe

Gambar nasi tomato tak sempat nak snap, sebab langsung tak teringat tentang handycam. Dah perut kenyang baru terkenang rugi tak ambil gambar. makanya gambar pre-iftar tiada, post-iftar saja.


Afrina & acik nani. acik nani sudah kuruss giler ok, ai jeles.


en. rizal bersama kak gee.


Kak Ita yang tengah borak dengan Ummi. Amirul makan muffin. hehe.


Pak Shuhay gelak nyembang, mak pulak dah bersiap nak gi terawih. Kak gee tengah siapkan anak daranya gi terawih.


trial buat muffin. komen diri sendiri ; manis dan macam bantat je. huhuhu.




2 comments:

Ernie Muneerah said...

buat iftar kt rumah baru ye..cantiknye wallpaper tu!! i like

^m.r.s. f.a.r.i.z.a.l^ said...

aah ernie. hehe. wpaper simple je. tp ernie mmg minat kaler hitam-merah kan,hihi.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...