Social Icons

Friday, September 24, 2010

DiGi iPhone 4 Me


Bismillah, punyalah teruja baca iklan DiGi iPhone 4 di Nuffnang tempoh hari. Tak sabar jugak nak tunggu apa sebenarnya yang terkandung dalam klu yang diberi!! Berbekalkan klu 4 biji epal dan seekor kambing ramai yang telah dapat mengagak Apple akan keluarkan model iPhone baru dan DiGi pula akan menyediakan pakej istimewa untuk pelanggannya.

Dan hari ini.... seperti yang dijangka, yang ditunggu telah kunjung tibaaa! iPhone4 telah pun dilancarkan..! Yabedabeduuuu!!

Yang lebih menarik tentang pelancaran iPhone4 ini ialah Nuffnang dengan berbesar hati telah mengadakan peraduan DiGi iPhone 4 Me! di mana pemenang yang terpilih membawa pulang DiGi iPhone4. Siapa tak nakk? Anda rugi!

Nuffnang tersayang, berilah DiGi iPhone4 ini kepada saya! Saya amat memerlukannya seperti saya perlukan cik Nuffy dalam hidup sayaa..! gheeee..

Whooooot... Kenapa saya amat perlukan iPhone 4 dari DiGi ini??

  • Video Call!!! Ciri ini akan memudahkan saya berkomunikasi dengan suami yang selalu bekerja di luar kawasan. Bayangkanlah si suami biasanya akan meninggalkan saya sehingga sebulan lamanya, hati siapa yang tak rindu menatap wajah orang tersayang. Dengan iPhone 4 saya yakin masalah itu akan dapat diatasi apabila kami dapat menatap wajah masing-masing ketika berbual! Semakin hari semakin sayang walau selalu berjauhan!
  • Dengan adanya fungsi wireless terkini juga saya dapat mengakses internet di mana sahaja tanpa batasan. Saya boleh mengemaskini blog dan membalas email di mana saja berada! Wowwee, best tuu!
  • Dengan browser terbaik bagi mobil iaitu Safari, juga saya boleh ber-blog di mana sahaja dan pada bila-bila masa. Berbanding sebelum ini saya terpaksa mendraftkan entry blog di telefon bimbit, dan kemudian menghantar ke laptop dengan menggunakan Bluetooth sebelum boleh diterbitkan dalam blog. Kini saya boleh terus menulis dan mempaparkan terus di blogspot saya! Tidak perlu draf dan tidak perlu Bluetooth! Semakin hari semakin dekat dengan en.Nuffnang! Semestinya!


  • Ini adalah ciri terbaik masa kini! Camera 5 MP dengan dan suar LED! Saya juga tidak mahu ketinggalan untuk mempunyai koleksi video HD di dalam iPhone 4! Bolehlah saya berkongsi video dengan pembaca blog! Pasti kualiti gambar dan video yang terbaik untuk semua pembacaa! Yang terbaik juga untuk en.Nuffnang!




  • Fungsi lain yang amat saya gemari ialah GPS! Selama ini saya menghadapi kesukaran dengan akses GPS yang terhad melalui telefon bimbit saya sedia ada. Sesat merupakan sesuatu yang amat sinonim dengan saya. Saya amat yakin iPhone4 dapat mengatasi masalah itu lebih lagi dengan fungsi kompas yang pastinya akan membantu! Tidak perlu risau lagi hendak ke majlis perkahwinan rakan di utara mahupun selatan tanahair, semuanya boleh dilawati dengan yakin dan tak perlu buang masa & petrol!


Sungguh saya tak sabar untuk mendapatkan iPhone 4 DiGi ini!


bila la angan nak menjadi nyata niii.. wahai en. Nuffnang, bagi la iPhone 4 ni kat aiiii!!!! hihihiii...


4 comments:

kak long said...

dah macam baca iklan lah teha...

^m.r.s. f.a.r.i.z.a.l^ said...

harharharr..:p

sang suami said...

betuilah...cam iklan yg dulu tu..."cepat-cepat datanglah ke Tang Ling"...hahaha

^m.r.s. f.a.r.i.z.a.l^ said...

ekekkke. hantam je la abg:p
sat lg klu entry "iklan" ni la yg menang, dah jimat takyah beli 1 iP4:p

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...