Social Icons

Tuesday, September 21, 2010

biskut turun dari langit

tengah2 selera ni meronta mencari kuih raya, tetiba datang pulak Chemopharm punya representative bawak katalog promotion baru & sekut rayaa. hhehehee.

"i wish its not too late for the kuih raya ya puan?"
"yeah, still celebrating. its for a month:p"

erk! barisan teratas dah selamat masuk perut, sebbaik teringat nak amik gambar:p

biskut ni rasa macam biskut susu atau suji pun boleh la. cuma tidak digentel bulat, bentuk dia bintang. hentam je la. macam faham2 je selera tgh bergelora. nak tunggu balik rumah ada berapa jam lagi. (jgn ikut peel selalu tak nyempat2 ni ok?)

disebabkan selera sekut raya tu telah dipenuhi dari langit, bolehlah ai selerakan benda lain pulak. jap, hantar isyarat lapar kat otak, biar otak tapsir apa yang diidamkan..!

oh, sushiiiii! aah laaaa... dah lama tak makan sushiii....!

p/s : mungkin cara terbaik utk mengatasi masalah ngidam tak tentu pasal ni kena diatasi dengan berpuasa enam. sebab selera tgh menjadi2 mentang2lah baru lepas puasa. yukkk kita puasa ramai2 yukkkk..!


3 comments:

az rina a.k.a jaijina said...

salam..berselera aje nmpk biskut tu..MIL selalu cakap yg biskut² akan nmpk sedap bile masuk minggu ke2 raya..iyerlah, kalau pegi bertandang rumah org mesti ade biskut raye je kan..

^m.r.s. f.a.r.i.z.a.l^ said...

tu la pasal. kat umah pun tinggal serdak2 je, bru teringat2 smpai ke opis. hiihiiii

sang suami said...

ingattt....kata nak diet kan...hehehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...