Social Icons

Wednesday, August 25, 2010

sahur bertemankan nurkasih:)



hari2 sahur kami bertemankan nurkasih.
entah berapa kali dah ulang, mula2 di tv3, lepas tu di tv9, dan ke tv3 semula bulan puasa ni.
strategik masa siaran, 5.00 - 6.00 pagi. hehe.
celik mata terus bukak tv3 buat teman masak hinggalah ke sahur.

episod hari ni Adam ke mumbai.
lepas episod ni maknanya adam takkan keluar hinggalah akhir episod nnt.
episod2 lepas ni akan highlight kan keberantakan rumahtangga Aidil-Alia kerana dek penangan Sarah. Oh Sarah! kalau hang jadi adik ai, dah lama ai lempang you sebab buat perangai bukan2.

tapi nyata sekali, kalau tak ada watak sarah, maka konflik cerita ni tak semenarik dan seberat ini. syabas buat semua pelakon. mmg mantap la!

p/s: teringat fizz fairus main dalam movie Anak Halal!



6 comments:

diana said...

hahah..
dah ulang tengok
2,3 kali pun
emosi lagi ye..
hahha

Azwan Ismail said...

agree with diana :)

dah lama tak tengok drama melayu yang berkualiti macam ni walaupun pengarahnya bukan orang kita.

^m.r.s. f.a.r.i.z.a.l^ said...

diana, tu la pasal. sarah sarah:p during that time mesti sume org letak nama baby "Nur Kasih", nama "Sarah" mesti tak laku:p ekekeke:p

azwan, setuju! tambah pulak ada penerapan unsur islamic yg betul. dengarnya NurKasih The Movie macam best aje kan?:)

LyNn HaMzAh said...

salam...
first time di sini...
nur kasih memang best dan tak jemu menontonnya sebab ada remy ishak...
hehehehe...

nurlisa said...

tv brunei pun ada wei..jenuh nur kasih saja dok sini

^m.r.s. f.a.r.i.z.a.l^ said...

lynn, mmg dasat penangan nurkasih kan!

lisa, ye ek.layann. tak sabar tggu muvieee nyer!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...