Social Icons

Monday, July 19, 2010

proposal & tips perasan bagus


hehehheeee. pagi ni saya blur. typical kan, asyik blues di pagi monday.
malam tadi, saya teringat pasal hajat kami nak buat open-house raya tahun ni, alhamdulillah, rumah baru kami dah duduk, disebabkan kekangan masa, jadi tak dapat nak buat house-warming dalam masa yang singkat ni, jadi kami cadang nak buat kenduri doa selamat & house warming sekali harung (doa-doalah supaya tiada aral melintang & diberikan kesihatan dan kelapangan waktu). Oleh itu, terus saya buat proposal pada en. rizal tersayang, hakhakhakk...







setelah dilantik menjadi setiausaha kehormat, saya mesti menjalankan tugas dengan sewajarnya kan? sebab bendahari kehormat tak lain tak bukan en.rizal sendiri, hahahaaa...! tapi isi kandungan proposal ni adalah secret, nanti tak surprise pulak kan:p poyo je kan.

oklah kawan2, tanggungjawab sebagai setiusaha agung ni amatlah berat, apa pun plan kami (tak kisah lah plan bercuti, plan nak beli barangan hiasan rumah, plan beli pinggan mangkuk, plan nak buat customade barang2 rumah) biasanya cik setiausaha ni lah yang buat kertas cadangan a.k.a proposal (beserta dengan justifikasi OK? ingat main2 ke:p). tapi bendahari kehormat biasanya memang baik hati sangat dan proposal saya selalunya akan mendapat aprroval (ayat mesti power mcm nak bodek gabenor negara;p)

oleh itu, kepada sesiapa yang berhajat untuk copy-cat proposal2 saya bolehlah email saya (perasan bagus lagi:p). terutama sesiapa yang nak tips percutian di Bali, dan tips shopping di Bandung, Indonesia, tempat2 percutian tempatan (langkawi ke, melaka ke, terengganu ke). Saya tak main2, memang saya buat nota lengkap dari segi costing, kat mana nak duduk, kat mana makan, kedai makanan halal dan alamatnya, kedai mana murah, nak sewa supir dengan siapa, tips tawar menawar dan sebagainya. ada antara forumer di salah satu forum (dirahsiakan) gunakan nota saya untuk ke Bandung & amat berterima kasih dengan saya selepas tu (wah, angkat diri sendiri ni nampaknya:p)

ok, dah nak dekat tengahari ni. nak buat kerja pulak. harap blur dah berkurangan.

take home note : jangan blogging semasa di tempat kerja. hahahaha!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...