Social Icons

Wednesday, November 18, 2009

Gen-2 to Let Go. Ahaks. ---> SOLD!!


Kereta pun nak di 'let go'. Ahaks.

But serious, memang saya nak cari buyer untuk kereta saya yang satu ini iaitu :



Model : Proton Gen-6 1.6 M/T Enhance Ver. A

Keupayaan Enjin : 1597cc

Warna : Energy Orange

Manufacturing Year : 2005

Location : Ipoh

Condition : In good condition, meter 88,000km, telah melepasi MAJOR SERVICE pada 80,000km, PUV seat

Owner : Malay lady. Ahaks.

Bank Loan : Can up to RM34,000.00 (Kelayakan Pinjaman Ikut Value Semasa)

Let Go Price : RM31,000.00 (Negotiable, no worries)

Reason to let go : Saya dah terlalu tua untuk bawa kereta manual, nak beralih ke kereta auto. Gatai kan. Zaman rempit ku sudah berlalu, skrg nak santai saja bawak kereta macam makcik2. Hehhe.

Picture(s) : InsyaAllah sedikit masa lagi akan saya upload. Buat masa ini terimalah gambar dalaman kereta ini (berserta model nya, hahahaa:p). Gambar ini bukan diambil untuk tujuan iklan kereta ku ini, sebaliknya adalah koleksi peribadi yang available dalam hp ku di saat ini. Sila abaikan model ini. Mesti En Rizal kutuk saya sbb letak gambar ni, tapi takpa, sikit masa lagi saya upload gambar interior & exterior sekali, janji, ok.

Contact Person : En. Rizal/Pn. Fatiha


2 comments:

Fatiha said...

model ini TIDAK dijual. harap maklum. hehehee.

ciktutor said...

Its time untuk tukar kereta baru bergear auto! =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...