Social Icons

Sunday, October 18, 2009

OMGGG!!!

OMGG.....!!!!


  • merupakan perkataan yang paling banyak saya & lisa chat seketika tadi. banyak kejadian-kejadian yang OMGGGGG... so sweet... OMGGGG.. melting... OMGGGG..pengsan.. dsb!!

  • textbook immunology saya tak habis baca lagi

  • baju tak iron lagi, esok kerja, i hate mondays, boleh tak lepas hari ahad adalah ahad semula?

  • jiran-jiran kesayangan saya dari hari jumaat malam sabtu tak habis-habis lagi stok mercun papan mereka. saya tau anda sedang raya sakan, tapi jangan la berlebih-lebih. Dah berapa malam tidur saya terganggu. sebelum terlupa, selamat raya deepavali kepada jiran-jiran ku yang tak mungkin membaca entry ini.

  • sepanjang hari memang saya super downy sebab.. entah, mungkin rindu kot. auuww. ahaks. kata lisa "harus la rindu". taktau la kenapa, cecair dari mata ni mudah sangat keluar hari ni. tak payah nak induced dgn apa2 faktor. ntah, semudah ini. lemahnya anda teha. luckily Liss ada, tersengih2 jugak saya akhirnya. teeee--ri-ma kaa-sihh chekguu..!!

  • esok jamuan raya Biologics. makan lagiii...yeyyy!!!

  • esok meeting Product dgn Dato' A (identiti dirahsiakan, byk org jpv di sini). Saya musykil masa dapat panggilan meeting untuk esokk?!! Apa motifnya nak tahu product jabatan? Anda represent apa? organisasi apa? MoA? atau Association mana? atau pun private company yang AKAN adi competitor kami? Saya buat jugak persediaan untuk masuk meeting esok, dari hari jumaat saya prepare. Banyak pulak 'permintaan' so Dr. A ni. I smell something fishyy!! takpa, akan terjawab esok. Harap-harap the right person yang chaired kan meeting ni esok.

  • i really miss him. thats the answer for today's downy super moody. sigh!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...